четвртак, 27. август 2015.

Imala sam cast da me ugosti CAKE POPS DUCA

Kao sto svi znate , kod mene na blogu moze se naci sve i svasta. Izbor nije bas veliki, ali ima dosta citalaca i pratilaca, koji svakodnevno zavire u moje spise i nadju sebi nesto zanimljivo. 
Tako me je jednog dana kontaktirala Duca sa bloga Cake Pops Duca .Listajuci po netu naisla je na moje Cake Popse i dopali su joj se. Kako je ona specijalizovana samo za Cake Pops, pozelela je da me ugosti na svom blogu cime sam ja bila jako pocastvovana. Takodje sam iscitala njen ceo blog i prijatno sam iznenadjena sa slikama receptima i preciznoscu u istim.

Za oko su mi zapali "CRVENI SOMOT" CAKE POPS
Na oko su jako lepi, a ne sumnjam i u ukus, Bice ovo moji sledeci Cake pops koji ce izaci iz moje male radionice :)
Prenosim Vam njen recept u celosti i saljem Vas na njen blog :) ima svasta jos zanimljivo da se procita.







Priprema: U jednu posudu pomešati brašno, kakao, prstohvat soli i sodu bikarbonu, u drugu mleko, vanilu i sirće. U posudu za mućenje staviti omekšali puter i šećer i sve zajedno mutiti dok ne postanje penasta masa, dodati jaje i još jednom dobro umutiti. Smanjiti brzinu miksera i dodati trećinu brašna pa pola mleka, ponoviti još jednom tako i završiti sa brašnom i na kraju dodati boju za kolače. Sve umutiti da se sjedini. Sipati smesu u pleh obložen papirom za pečenje, peći u prethodno zagrejanoj rerni na 185C oko 15-20 minuta. Kada se kora ohladi izmrviti je u nju dodati beli krem. 


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...