среда, 26. март 2014.

Draganine praline sa lešnikom i orasima

draganine-praline


Jednog dana sam slučajno na internetu naletela na Draganu koja prodaje silikonske kalupe, razne alate i pomagala u kuhinji.
Saradnja je uspesno obavljena. Sve što je kupljeno je odličnog kvaliteta.
Zadnji put kada sam otišla kod nje da kupim srcasti kalup - ovo su praline iz tog kalupa, probala sam njene praline i oduševila sam se.
Dobila sam recept, a ja ga prenosim vama.
Njena Facebook stranica je: 
Možete posetiti i pogledati šta sve lepo ima :)


Draganine praline

Za oblaganje kalupa za praline:
200 gr bele čokolade
50 gr crne čokolade
1 kašičica ulja
roze boja

Za punjenje:
200ml pavlake za kuvanjež
šećer po želji
50 gr margarina/putera
50 gr mleka u prahu
50 gr mlevenih badema
50 gr mlevenih oraha
mleveni keks po potrebi


draganine-praline-2

Kalupe premazivati otopljenom belom čokoladom u koju je umešana roze boja. Postupak ponavljati 3 puta, sa hledjenjem u zamrzivaču izmedju svakog mazanja.


draganine-praline-3

Ugrejati pavlaku, dodati šećer i margarin da se otopi. Dodati mleko u prahu, bademe, orahe i mleveni keks koliko je potrebno da bude ni retko ni previše gusto. Sve dobro izmešati.


sarene-kuglice-i-praline

Puniti kalupe, ali ne do vrha, ostaviti mesta da se zatvore. Za zatvaranje pralina istopiti crnu čokoladu  sa uljem. Vratiti u zamrzivač, dobro ohladiti i vaditi praline iz kalupa.






2 коментара:

  1. Анониман7. мај 2014. 08:37

    Vidim da delimo istu strast prema pralinama. Iskoristiću neke recepte za punjenje.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...