субота, 22. март 2014.

Bezimene kockice

bezimene-kockice


Jelo mi se nešto slatko i razmišljala sam šta bi mogla. Mrzelo me da idem u nabavku, u frizideru ostalo pavlake za šlag, jaja imam, brašna takodje, a u fioci 2 pudinga od vanile... Šta napraviti od ovoga.
Smislim ja da bi mogla nešto nalik na minjone, a nisu minjoni :)
Testo i jeste kao za minjone.
I tako ja dobila bezimeme kockice :) I uopšte nisu loše, 
naprotiv, nestale su sa tacne brzo.


Bezimene Kockice


Potrebno

Testo:
3 jajeta
100 gr prah šećera
par kapi arome vanile
100 gr brašna
30 gr rastopljenog putera

Fil:
oko 150 ml slatke pavlake za šlag
1 puding od vanile
250 ml mleka
šećer po ukusu (za puding)

Glazura:

250 gr prah šećera
3-4 supene kašike vode
roze boja
aroma maline


bezimene-kockice-2


Umututi jaja sa šecerom, staviti na paru da se smlače i mutiti ih svo vreme. Skloniti sa šporeta, dodati aromu vanile pa opet mutiti dok se skroz ne ohlade. Dodati brašno i rastopljen ohladjen puter.
Peći u plehu 30x20, u ugrejanoj rerni na 180C oko 20-25 minuta. 
Ostaviti da se malo prohladi u plehu, pa izvaditi i skroz ohladiti.

Za to vreme spremiti fil. U malo mleka od 250 ml razmutiti puding, ostatak mleka zasladiti po želji, i skuvati puding. Staviti da se ohladi. Slatku pavlaku umutiti i spojiti sa ohladjenim pudingom.

Testo iseći na kockice po želji i spajati po 3 kockice, tako da gornja bude kora.
Mozda sam mogla i na 3 dela da podelim biskvit pa da filujem, ohladim, i ohladjeno da seckam na kockice.

Prah šećer umutiti sa vodom, dodati aromu i boju. Ohladjene kockice premazivati glazurom.



Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...