среда, 12. март 2014.

Cake Pops


cake-pops

Dugo sam merkala ovaj Cake Pops :)
 Konačno sam odlučila da ga napravim, ništa nije komplikovano, jedino što treba vremena I strpljenja :)
I nije mi žao , oduševljena sam!

cake-pops-7



Potrebno:
oko 300 gr patišpanja(ukus po želji )
2-3 kašike  mleka


4-5 kašika nutele

I još :
150-200 gr crne cokolade
1-2 kašike ulja


Ja sam pravila patišpanj po ovom receptu :
3 jaja
50 ml vrele vode
100 gr prah šećera
1 vanil šećer
100 gr brašna
1 kašičica praska za pecivo
prstohvat soli

Umutiti žumanca, prah sećer, vanil šećer i vodu. Dodati brašno pomešano sa praškom za pecivo. Belanca ulupati sa prstohvatom soli, pa ih pažljivo spatulom umutiti u žumanca. Ispeci.(Ja sam pekla na 180 stepeni oko 20 tak minuta)


cake-pops-1

cake-pops-2

Kad je pečeno, skroz ga ohladiti, izmrviti sitno i dodati nutelu i mleko.
Sve dobro sjediniti i praviti kuglice. Otopiti malo čokolade, umočiti stapić za ražnjic 1cm, i zabosti u sve kuglice. Ostaviti u frizideru oko pola sata do sat da se stegne čokolada, jer ona drzi kuglicu na štapiću.


cake-pops-7


Otopiti ostatak čokolade, umakati Cake Pops, vrteti štapic iznad posude sa spadne višak čokolade. Zabosti stapić sa kuglicom vertikalno , recimo u stiropor. Ja nisam imala, pa sam napunila čaše pirinčem :) A može i u kupus oblozen alu folijom...
Sačekati da se malo stegne, pa dekorisati po želji.








Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...