четвртак, 20. март 2014.

Reform Torta

reform-torta

Sedim jedno veče kod sestre , pričamo nešto bezveze, i iz nevezuše spomene se zetov rodjendan, iako ja znam kad je. Kaže Jelena kako ne zna sta da mu kupi i ne zna šta da mu napravi...
I ja se kao svaka dobra svaja ponudim da zetu napravim najlepšu po meni cokoladnu tortu :) 
Reformu :)
Ja sam je u slast jela, za njih ne znam :P
Šalim se, brzo se pojela, a pošto nije bila baš velika, tražene su i repete :)
Reform Torta

Kora:
10 belanaca 
250 gr šećera
250 gr mlevenih oraha

Uključiti rernu na 200 stepeni i pustiti da se ugreje.
Umutiti belanca skoro do kraja, dodati šecer i umutiti do kraja. Dodati orahe i varjačom ravnomerno promešati. Sipati u pleh, izravnati i ispeci koru.Može se peći u najvećem plehu iz rerne, pa je ispečenu podeliti na 4 dela. (ja sam ovaj put sekla na 3 dela, jer mi je trebala vece torta )
Peći na srenjoj visini rerne oko 20-25 minuta. (u zavisnosti od vaše rerne)


* Ne počinjati mućenje dok se rerna skroz ne ugreje, jer belanca padnu ako stoje, dakle čim se dodaju orasi, odma ide u rernu, nema čekanja.

reform-torta-1


Fil:
10 žumanaca
190 gr šećera
250 gr putera ili margarina
70 gr čokolade za kuvanje

Kuvati na pari žumanca sa šecerom uz neprestano mešanje, oko 8-12 minuta (voda u šerpi treba da vri)
Dodati umućen puter i istopljenu čokoladu. 
Nafilovati tortu, a sa poslednje kore ne skidati papir za pečenje.i ostaviti je da prenoći u frižideru,(može i u zamrzivaču) pa je sutra dan glazirati. 
Skinuti papir, i okrenuti tortu naopačke, tako da donja strana bude gore. Ova strana je ravnije i lepše će izgledati glazura. Ukloniti viskove i izravnati stranice torte.

Glazura od čokolade:
10 ml mleka
1 kašika šećera
50 gr puter/margarina
100 gr čokolade

Otopiti šećer u mleku i dodati puter. Kada se otopio, dodati čokoladu. Sve sjediniti mikserom, pa vruć preliv sipati preko torte. Nožem razvlačite da curi preko ivica, i sve lepo doterati.










Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...