уторак, 11. март 2014.

Čokoladne saksije

cokolada-saksije

Negde sam na netu našla ideju za ove tortice.
Procitala sam recept, i ostao mi u glavi, i eto sad i ja napravih :)
Bas lepo dekorativno izgledaju.
Dopale su se svima.
Ne sećam se kako se zvao originalan recept, 
ali ih je moja sestra nazvala "saksije" :) I tako su i ostale.
Ukus možete sami da birate, može bilo koji patišpanj, kao i fil, 
a ja cu napisati kako sam ja napravila.


Potrebno je :
3 jaja
3 kašike šećera
3 kašike brašna

Fil :
500ml pavlake za šlag
200 gr čokolade  

Dekoracija:
200 gr čokolade za kuvanje
malo bele čokolade

Od jaja brasna i šećera napraviti patišpanj, ispeći. Kad se ohladi modlom vaditi krugove.

Umutiti čvrsto pavlaku, odvojiti šolju čistog šlaga,a u ostatak dodati rastopljenu čokoladu, sjediniti.

Na svaki kolutić stavljati kašiku čokoladnog fila, kašiku šlaga, prekriti drugim kolutom i premazati sa strane.

Posebno otopiti drugih 200gr čokolade, i belu čokoladu.
Od masnog papira izrezati trakice dužine da možete obaviti vaše tortice, a visina je po želji.
Na svaku trakicu istackati tačkice belom čokoladom.Kad se steglo, premazati rastopljenom crnom čokoladom. Ostaviti da se malo prohladi, ne skroz ,jer mora ostati savitljivo. Obaviti tortice, ostaviti u frižider da se skroz slegne, pa pažljivo skinuti masan papir.Ukrasiti ih odozgo takodje sa čokoladnim filom.
Takodje možete ostavite malo čokolade za dekoraciju kao sto je kod mene. Savetujem da dekoraciju radite od čokolade za kuvannje, a ne od bele kao ja, iz razloga što je bela mlečna, pa se brzo otopi kad se iznese iz frizidera.







Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...