субота, 15. март 2014.

Nadogradnja noktiju akril tehnikom - Hvala ti Majo za sve lepe nokte koje si mi uradila :) Bolje i lepse nisam imala, a iskreno ni videla:)

maja-nokti-beauty-code-studio
POSETITE FACEBOOK STRANICU
UVERITE SE I SAMI DA MAJA RADI NAJLEPSE NOKTE
BeautycodeStudio


Hvala ti Majo za sve najlepese nokte koje si mi uradila :)

Ne znam ni kako da zapocnem ovaj  post koji nema nikakve veze sa receptima za kolace i mojom kuhinjom...Ali ima veze sa meni jednom dragom osobom, jednom Majom, divno bice u svakom smislu reci. A u poslu neprevazidjeni profesionalac. Ovim putem zelim da podelim moje iskustvo sa njom - tj sa njenim poslom, a to je nadogradnja noktiju.

Oduvek sam volela lepe zenske ruke i duge nokte. Ali nekad zbog poslova po kuci, prirodni nokti su kratko trajali, udaris negde slucajno, oni puknu, pa ih onda iseces i tako u krug, a da ne pricam o laku kad se namaze, da ne moze da izdrzi dva dana pranja sudova ili ribanja koje cega po kuci, a takvih poslova ima u izobilju :) Tako sam se odlucila da radim nadogradnju noktiju. Sve je to davno pocelo, radila sam nokte po raznim salonima, i bila i nisam bila zadovoljna, sve do jednog dana pre jedno 10 godina...
Slucajno sam otisla u jedan kozmeticki salon na solarijum. Osuncala sam se ja i posla ka kasi da platim, kad devojka koja je tu radila , kaze mi: "Vidim imas nadogradnju? Kako ih radis?" Ja sam nevesto sklonila ruke, jer su nokti vec davno bili za korekciju.. Ponudi ona meni da mi uradi korekciju, ali ja bas i nisam bila za to jer sam tada bila zadovoljna salonom u koji sam odlazila, a i nisam ljubitelj eksperimentisanja...
Medjutim, kaze ona meni: "A da ti ja uradim jedan nokat, pa da ti vidis kako to izgleda?" I ja pristanem, i svidi mi se . Tako sam upoznala Maju :) I dosla sam sutradan kod nje da uradim korekciju. Lepse nokte nikad nisam imala. Ja sam malo onako zahtevna, sve hocu pod konac pa i kad ne moze :) A Maja je osoba koja ima toliko strpljenja da saslusa sve tvoje zelje i da ih pretvori u stvarnost. Nadogradjuje nokte sa mnogo strpljenja i potpuno profesionalno.
Jednu jedinu zamerku nikad nisam imala.. Deset godina,u kontinuitetu sam bila Majina redovna musterija, ni jednog dana nisam bila bez noktiju. I dan danas hvalim njene nokte iako ih trenutno ne stavljam. Ko god ih je video odusevljavao se i trazio kontakt. To su nokti izliveni akrilom bez UV lampe, lepka i plasticnih tipsi. Izdrzljivi su, prirodnog izgleda i potpuno neskodljivi. 

Ovim putem zelim da se zahvalim Maji na sviim divnim noktima koje mi je uradila. Nisam neki romanopisac,da ovaj post pretvorim u prripovedacku prozu, ali preporucujem da pogledate njenu Facebook stranicu, da pogledate kako njeni nokti napreduju korakom sa vremenom, prate modu i svetske trendove koliko truda i energije se ulozi u svaki dizajn, u svaku ideju.

https://www.facebook.com/BeautycodeStudio

Ja imam samo ovo sliku svojih noktiju, prosto nikad ih nisam slikala :)
To je obican trajni frenc, ja najvise volim tako, ali Maja pravi cuda na noktima u svim bojama i oblicima:)



Pozdravljam vas sve, i verujte da je kod Maje i najzahtevnija musterija prezadovoljna. I svaka se vraca iznocva i iznnova. Ja sam zivi dokaz toga :)

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...