среда, 30. октобар 2013.

Princes krofne




 Ko još ne voli Princes krofne ? Ja takvu osobu ne poznajem :) 
Ali znam jako puno osoba koji se ne usudjuju da ih naprave zbog bojazni od predhodnih neuspeha.
Napraviti Princes krofne nije nikakva nauka, samo treba imati pravi recept.
Po ovom receptu, receptu moje mame, nikad se nije desilo da nisu uspele.
Uvek lepo narastu, uvek su kremaste, uvek su sjajne i uvek nestanu za tili čas iz tanjira.
Drage moje, samo poštujte recept i imaćete uspele omiljene "Princeze"


Princes krofne

  • Za testo:

  • 200gr vode
  • 135gr masti (putera)
  • 190gr brašna
  • 6 jaja
  • 1,5 kašičice praška za pecivo
Staviti vodu da provri, zatim dodati mast (puter). U kipuće dodati brašno i izmešati u jednaku masu, i skinuti sa vatre.
Kada se masa malo prohladi, (ne mora skroz ) dodati 6 jaja jedno po jedno ( ja jedno po jedno umutim pa dodajem) i na kraju dodati prašak za pecivo i dobro ga izmešati.
Krofne peći 20-25minuta na 220 stepeni bez otvaranja rerne. Ako se otvori , krofnice padnu .
Kada se ohlade, seći ih po pola.

  • Za fil:

  • 5 jaja
  • 16 kašika šećera
  • 12 kašika brašna
  • 1,5lit. mleka
  • 4 vanil šećera
Umutiti penasto jaja sa šećerom i dodati brašno. Sve dobro izmešati. Masu kuvati u mleku kao puding. (znači staviti mleko da vri , pa u provrelo dodati jaja sa šećerom i brašnom, kuvati na laganoj vatri, neprestano mesajuci, jer hoće da zagori. Na kraju dodati vanil šećer.

Kad se fil sasvim ohladi filovati princes krofne.
Mogu se preliti čokoladom.

Napomena za pečenje:
Ja pečem u običnoj rerni, dakle nije ona sa kružnim vazduhom, vec mi peče grejač sa donje i gornje strane. U više rerni sam ih pekla po istom receptu, i svaki put su bile pečene za 20-25 minuta na 220 stepeni.
Inače krofnice ne vadim kašikom, već ih istiskujem iz poslastičarske kese za šlag.Na isti način ih i filujem.










Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...