среда, 30. октобар 2013.

Danine Šubare


Recept stoji godinama u maminoj svesci, mnogo puta napravljen, pomalo zaboravljen...Šubare nikad nisam napravila sama, a pojela sam ih dosta. Poreklom su od tatine tetke Dane, sto im i samo ime govori.

Došao je i dan kad sam ja okrenula stranicu mamine sveske i odlulucila da ih napravim.
Ne znajući kako če ispasti na kraju, iako sam verovala i znala da je recept odličan, bila sam sa mamom na telefonskoj vezi :) da negde ne pogrešim.
Na kraju nisam mogla da isčekam da se ohlade u frižideru, vec sam ih onako dok sam filovala, jela, i mogu da kažem da su sjajne. 
A sutradan me je sačekala poluprazna tacna :)
Tih dana su mi se neki gosti provlačili kroz kuću, a i ja sam išla u goste, i ponela po koju šubaricu.  Svi su imali isti komentar : Ijaoooo ovo nisam jeo 15 i više godina :) Što su dooobreee :)
Probajte i Vi, nećete se pokajati.



Danine šubare

(recept za štampu)

Testo:

10 jaja
10 kašika šećera
10 kašika hladne vode
9 kašika brašna
2 kašike kakaoa
1 prašak za pecivo

Fil:


1/2 lit mleka

6 kašika brašna
2 kašike šećera
1 margarin (puter) - ja sam stavila 250 gr putera
250 gr šećera u prahu
kokosovo brašno ( za oblaganje)
čokolada (za glazuru)

*Moja izmena *

Ovo su mere sastojaka po originalnom receptu, ali sam ja to malo izmenila i sve srazmerno povećala, jer volim kad ima malo više fila, pa bi to po meni izgledalo ovako:

            750 ml mleka

            7,5 kašika brašna
            3 kašike šećera
            315 gr putera
            315 gr šećera u prahu



Umutiti do pola 10 žumanaca sa 10 kašika šećera, pa postepeno dodavati 10  kašika hladne vode, stalno muteći. Kada se smesa dobro umutila, dodati 9 kašika brašna pomešanog sa praškom za pecivo i 2 kašike kakaoa. Testo  peći na plehu, obložen pek papirom, ili podmazan uljem i posut brašnom.
Umutiti čvrst sneg od 10 belanaca i ovlaš ih ručno umešati u umućena žumanca.(nikako mikserom)
Od 750 ml mleka odvojiti jedan deo, u njega razmutiti brašno i šećer, pa u preostalom delu skuvati krem.
Umućen margarin(puter) sa prah šećerom umešati u ohladjen krem.
Testo vaditi modlama za krofne, ili čašom, seci po pola, filovati, spajati po dve, i okolo premazati filom. Spolja , sa strane u krug, uvaljati ih u kokosovo brašno, a odozgo ih preliti cokoladom.









Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...