среда, 30. октобар 2013.

Mandolinice






Mandolinice
(recept za štampu)

Testo:


250 gr masti
1 jaje
2 žumanca
1 paket kvasca
2 kafene šoljice mleka
1 kašika šećera
600 gr brašna

Pomešati izdrobljen kvasac sa mlakim mlekom, šećerom, i kašičicom brašna, i ostaviti ga na toplom  da nadodje.


Mast dobro umutiti, dodati ostale sastojke. Praviti kuglice veličine oraha, rastanjiti ih na dlanu i stavljati fil. Savijati krajeve da fil bude unutra i da ne viri. Treba da izgleda kao pupoljak ruže. Pri pečenju će se otvoriti.



Sa testom se radi odmah, ne odmara se. Ono što vam ostane za drugi pleh, dok se prvi peče, stavite u frižider da ne prekisne.


Ja sam pravila kuglice velicine oraha, bilo mi dosadno pa sam ih merila na vagu da sve budu iste. :) Težile su 30 gr, i izaslo mi je 38 komada.


Fil:


2 belanca
200 gr šećera
200 gr mlevenih oraha


Belanca ulupati u šne, dodati šećer, orahe i sve dobro izmešati.




Mandolinice peći u zagrejanoj rerni ( zagrejati na 150 stepeni pa malo pojačati )
Peci ih oko 25 minuta ( temperatura i vreme pečenja je u zavisnosti od vaše rerne)
Pečene, uvaljati u prah šećer.





2 коментара:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...