недеља, 24. новембар 2013.

Mamina štrudla sa makom


Šta reći za štrudlu sa makom :)
Idealna poslastica za zimske dane. Idealno ukusna i idealno mirisna 
Pun ukus i pun miris 


Mamina štrudla sa makom
(recept za štampu)

Testo:


175 gr mekog brašna

175 gr oštrog brašna
3 kašike šećera
1 pakovanje kvasca
3 jaja
100gr putera
malo soli
3dcl mleka
3 kašike ulja

Umutiti kvasac sa 1 dcl mlakog mleka i kašikom šećera  i ostaviti na toplom da nadodje.


Umutiti 2 jaja sa 2 kašike šećera, otopljenim puterom i malo soli, pa dodati kvasac, 2 dcl mlakog mleka i brašno.Dobro varljačom ulupati testo. Ako se lepi, dodati još malo brašna.

Ostaviti testo pokriveno krpom da odmara 1 sat.



Kad je testo odstojalo i udvostručilo se, premesiti ga i dodavati mu malo po malo ulja i dobro ga umesiti.


Podeliti testo na 3 dela.





Svaki deo rastanjiti na pobrašnjavljenoj ploči,  filovati, i zaviti u rolnu.



Morala sam da ovekovečim moju omiljenu vagu :)

Nadev od maka:

450 gr maka

šećera po želji (ja sam stavila oko 300 gr)
suvo groždje po želji (ja ne stavljam)
malo mleka




Mak sa šećerom popariti sa vrelim mlekom, staviti na šporet da baci koji ključ.

Sačekati da se ohladi , pa filovati štrudlu.
Staviti u podmazan pleh ili oblozen pek papirom i ostaviti da odstoji 10 minuta.
Za to vreme ugrejati rernu na 250 stepeni.
Štrudle premazati jajetom, staviti ih da se peku na 175 stepeni.



Peci oko 35-40 minuta. (u zavisnosti od vaše rerne)


Odhladjenu štrudlu posuti prah šecerom i seći.















Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...