среда, 13. новембар 2013.

Butter keksici





Raznih Butter keksica ima, ali su mi ovi najlepsi , 
tope se u ustima , imaju savrsen ukus putera i vanile 
Kad napravim, nisu nam dovoljne ni tri mere testa :) 
Nestanu dok si rekao "keks" 


Butter Keksići

250 gr brasna
115gr putera
110gr secera
1 jaje
prstohvat soli
1 kasisica praska za pecivo
2 kasikice vanil secera
malo strugane limunove kore

Napraviti testo, tako sto cete sve sastojke staviti u posudu , izmrviti ih rukama i umesiti glatko testo. Testo mrvite vrhovima prstiju, da se ne bi grejalo od dlanova. Morate biti brzi, jer toplota menja strukturu testa, pa moze biti tvrdi i tesko je raditi sa njime. Ja sam licno prvo umutila jaje sa secerom i vanil secerom, dok se secer nije skroz istopio. (ali ne mora) U umucena jaja sam dodala brasno pomesano sa praskom za pecivo, prstohvatom soli. Limun nisam imala , tako ga nisam stavila, ali je lepse.
Testo mozete umutiti i u multi praktiku.

Testo umotati i providnu foliju, ili u kesu za zamrzivac i ostaviti ga u frizideru oko 1 sat.




Kada je testo odstajalo, razviti ga. To mozete na 2 nacina:
  • mozete posuti brasnom radnu povrsinu i oklagijom razvlaciti testo. Takodje morate posuti brasno i preko testa , da se ne bi lepilo


  • drugi nacin je taj sto cete testo staviti izmedju dva masna pek papira i rastanjiti ga. Tako vam ne treba dodatno brasno.

Ja sam primenila ovaj drugi nacin, meni laksi.




Testo razvuci na oko 3-5mm debljine ako spajate keksice, ili ako zelite zasebne, onda moze malo deblje.

Kalupima vadite zeljene oblike. Ja sam sebi pravila cvetice, a ove zvezdice , mede i srca su za najmladje "najstarije" :)

Rernu ugrejati na 180 stepeni.
Na pleh na kom je pek papir, redjati keksice. Peci ih 10-12 minuta , takodje na 180 stepeni. U mom slucaju je obicna rerna u pitanju, a ne sa kruzenjem vazduhom.



Obratite paznju pri pecenju:
moraju ostati beli, i mekani. Testo je takvo da brzo plane, stoga im ne treba dugo pecenje. Sacekati koji minut da se prohlade, pa ih izvaditi iz pleha.



Ukoliko ih spajate kao ja, gornji deo cveta posuti prah secerom pre spajanja.

Ja sam ih htela filovati cokoladom, al na moju zalost nisam je imala u kuhinji , ali je posluzila mermelada od sipka :)

Na kraju sam se malo igrala sa novom modlicama, pa to moze i ovako izgledati.

Tufnice su belanca umucenim sa prah secerom i malo soka od limuna. Nisam imala jestivu boju, al ni bele nisu lose. A i vreme za ukrasavanje je manjkalo ....
Kad se ukrase vratiti malo u rernu da se belanca prosuse.









U testo mozete dodati malo cimeta, kakaa, muskatnog orascica...da dobijete drugaciji ukus .





Bolji su kad odstoje, ali ja nisam mogla da im odolim uz cokoladno mleko :)

 Preuzmite recept u PDF formatu


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...