среда, 26. фебруар 2014.

Šaum rolnice sa kremom od vanile


Nešto lepše skoro nisam jela :)
Uglavnom se prave Šaum Rolne, ali pošto ja baš i nisam ljubitelj šauma za šampite, 
odlučih da napravim rolnice sa kremom od vanile:)
Bilo je rasprave sa ukucanima:
Pih... Nije to too, šaum rolne su jedinstvene...
Ali meni je to na jedno uvo uslo i izašlo, otisla do grada ,kupila kalupe za rolnice
i krenula da napravim.
Kasnije sam dobila izvinjenje i komentar:
"Odlicneeee suuu, pravi sledeći put duplu meru :)"


Rolnice od lisnatog testa sa kremom od vanile 

Za rolnice:
500 gr zamrznutog lisnatog testa
puter za mazanje kalupa
1 jaje

Za krem:
1/2 l mleka
1 puding od vanile
1 kašika gustina
3 žumanca
150 gr šećera
1-2 vanil šećer
1 kesica želatina (10gr)
200 ml slatke pavlake za šlag




Odmrznuto lisnato testo tanje rastanjiti na brašnom posutoj radnoj površini. Ja nisam posipala, već sam stavila pek papir, pa sam ga rasklagijala na njemu. U pakovanju su bile 2 ploče lisnatog testa, tako da sam od svake dobila po 12 trakica.
Kalupe namazati puterom. Ja nisam ,jer sam preko kalupa opet stavila pek papir. Na svaki kalup zarolajte po 1 tračicu.
Poslagati ih na pleh na papir za pečenje, premazati ih razmućenim jajetom, i peći na 200 stepeni oko 20 minuta.
Kad su rolnice pečene, vruće ih skinuti sa kalupa i ostaviti da se ohlade.




Zelatin pripremiti prema upustvu, obicno na kesicu ide 4 supene kašike hladne vode, i ostaviti ga da stoji 10 minuta.
Od 1/2l mleka odvojiti 100 ml, a ostatak staviti na šporet da provri.
U tih 100 ml mleka dodati puding razmućen sa gustinom.
U posebnoj posudi penasto umutiti žumanca, šećer i vanil šecer, pa spojiti sa predhodnom smesom(gustin i puding)
Lagano celokupnu smesu sipati u vrijuce mleko, i uz stalno mešanje skuvati krem.
Kad je skuvan, skloniti sa šporeta , dodati nabubreo želatin i mešati dok se ne otopi.
Ostaviti krem da se potpuno ohladi, pa dodati čvrsto ulupan šlag.
Staviti malo u frižider, sipati u dresir kesu i filovati rolnice.
Pred služenje posuti prah šećerom.



Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...