недеља, 23. фебруар 2014.

Čokoladne korpice sa malinama



Jedan dan mi se jelo nešto slatko, a prefinjeno...
Zaronila sam u svoj frižider, i ne nadjoh ni ideju ni inspiraciju
Onda se setih da sam pravila sestri tortu sa malinama i da mi je ostalo malina u zamrzivaču 
Čokolade i šlaga uvek imam u kući, i tako dodjoh na ideju da napravim ovaj slatkis koji je je sve ostavio bez daha :) Planulo je iz frižidera. Pojela sam svega par komada .
Divan spoj voća, mlecne čololade i šlaga 
Ukucani su mi samo rekli : 
"Ti si blesava skroz sa idejama i sa pipavim stvarima. 
Kada ćes ponovo praviti ?"

Čokoladne korpice sa malinama
(recept za štampu)

čokolada
puter
malo mleka
maline
šlag
čokoladne mrvice za posipanje



Ne znam da vam napišem tačne mere sastojaka, jer ni ja ne znam :)
Imala sam par različitih otvorenih čokolada. To sam istopila, dodala malo putera i malo mleka. 
Napuniti papirne korpice sa otopljenom čokoladom, u sredinu staviti malinu i malo pritisnuti da malina dodje skoro do dna, a da se nivo čokolade podigne do vrha korpice.
Staviti u zamrzivač da se dobro stegne. Kasnije lagano skinuti papirne korpice, umutiti šlag i ukrasiti ih. Posuti čokoladnim mrvicama.
Kasnije staviti i držati u frižideru


Odlično idu uz šolju dobre nes kafe :)




Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...