недеља, 23. фебруар 2014.

Bounty


Bounty, mljac, mljac...
Ništa se ne razlikuje od kupovnog ...
Tako su drugi rekli :)

Bounty


1dl slatke pavlake za šlag
250 gr margarina sa ukusom slatke pavlake 
270 gr kristal šećera
250 gr sitnog kokosa

i još: za glazuru
200-250 gr crne čokolade za kuvanje
125 gr margarina 


Sipati pavlaku u šerpu, dodati šećer,i na kockice isečen margarin. Otopiti sve zajedno na laganoj vatri da ne vri, sve dok se ne istopi šećer. Kada se istopilo, pojacati i pustiti da jednom provri - nikako ne kuvati, pa dodati kokos i sve izjednaciti. 
Ja sam umesto margarina stavljala puter.

Pleh obložiti pek papirom pa razliti testo i dobro ga utapkati. Pstaviti u frižideru da odstoji 2 sata, izvaditi, iseci na kockice, štanglice, trouglove, ko šta voli. Tako isečeno vratiti u frižider.



Spremiti glazuru. Ja sam opet stavila puter, a pošto mi je bilo malo gusto za umakanje, dodala sam i malo mleka.

Izvaditi testo iz frižidera, okretati kockice naopačke, jer je donja strana ravnija, stavljati na viljusku, umakati u čokoladu i stavljati na resetku.



Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...