петак, 28. август 2015.

Snenokle



Eeeee, detinstvo , detinjstvo :) Kako je to bio lep period u mom zivotu, kao i predpostavljam u zivotu svakog zivog stvora. Kod mene je uvek moglo dobro da se pojede, iako se ja danas bas ne mogu pohvaliti u svojoj kuci , ali valjda je doslo takvo vreme, radimo, obuzele nas obaveze , pa imamo sve manje vremena da budemo ono sto su nama bile nane, deke, tetke i ostala rodbina. Ponekad kad se namesti neki slobodan dan bez dodatnih obaveza, pobegnemo u vreme kad nam je sve bilo lepo .
Tako sam i ja juce pobegla u svet nekog bezbriznog vremena, kada je bilo dovoljno da pozelim nesto i to bi mi bilo ispunjeno. Provela sam jedan lep dan sa mamom i sestrom, bez da mi neko "skakuce" po zivcima ;) - sta ima da se jede, operi mi ovo, ovo skloni... pod je prljav.. itd itd :)
Mama je spremila jedan od mojih omiljenih ruckova koje sam sa slascu jela - slatki kupus - i nenadmasna je u spremanju istog. Kasnije je glasanje palo na Snenokle , i evo ja Vam pisem sada ovaj divan slatkis po receptu moje mame. Uzivajte ! 


Sastojci:
10 jaja
2 l mleka
2 pudinga od vanile (ili 5-6 kasika brasna ili gustina)
10 kasika secera
2-3 kesice vanil secera

Prvo sto cemo uraditi, stavicemo oko 1,5 l mleka da vri. Dok mleko ne uvri spremicemo "noklice" jer otprilike u isto vreme treba da je mleko uvrilo kad smo umutili i belanca, jer ne bi trebalo dugo da stoje da ne bi pala , s obzirom da u njih ne ide secer pa nema sta da ih drzi. Ukoliko bas zelite malo secera, mogu se dodati 2-3 kasike.
Dakle cvrsto umutiti belanca, rupicasto kasikom ih stavljati u mleko koje lagano vri. Predhodno kasiku umociti u mleko pa zahvatati belanca , da se ne bi zalepila za kasiku.




Kada belanca nabubre od kuvanja - oko 1 minut, lagano ih okrenuti. Kad je skuvano vaditi ih na cediljku da se dobro ocede od mleka .


Kad smo skuvali sva belanca, prelazimo na kuvanje zutom krema. Za to vreme ce se "noklice" ocediti.

Umutiti zumanca sa secerom i pudingom (ili brasno ili gustin-zavisi za sta ste se odlucili, tj. sta ste imali u spajzu. Ja se odlucujem za puding, jer mi je nekako lep ukus i ima aromu vanile.)
Staviti u serpu 2 l mleka, iskoristite mleko od kuvanja belanaca i dodajte koliko Vam je jos potrebno.
Sve skuvati u mleku , i pred kraj dodati vanil secer. Krem ne treba da bude red
ak, a ni pregust jer ce se stegnuti prilikom hladjenja.



Rasporediti "Noklice" u posudu i preliti ih vrucim kremom. Ostaviti da se ohlade na sobnoj temperaturi, pa ih dobro rashladiti u frizideru



Uzivajte u staroj dobroj poslastici :)




Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...