петак, 24. јануар 2014.

Puslice


Puslice
(recept za štampu)

1 belance
70 gr prah šećera
1/2 kašike sirćeta

U zavisnosti koliki ste ljubitelj puslica i koliko možete da pojedete,(kao na primer ja), zavisi vaša količina belanaca :)
Ja pravim uglavnom od 4 belanca, i izadje mi oko dva ipo pleha najveceg koji imam. Nisam brojala komade, ali izadje dosta.

Umutiti belanca najmanjom brzinom da zapene, pa preći malo na srednju brzinu, dodati sirće (ja ga nekad i ne stavljam), pa na maksimalnu. Kad su skoro umucena, postepeno dodavati prah šećer, i umutiti gust šam.
Ja smesu stavim u dresir kesu i istiskujem puslice na pleh na kom je masan papir.
Odma ih peći u zagrejanoj rerni na oko 140-150 stepeni, oko 20tak minuta. (sve zavisi do vaše rerne)
Ako pečete 2 pleha odjednom , a to možete u rerni sa ventilatorom, na pola pečenja premestiti plehove.


Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...